000 | 01001nam-a2200337-- 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 93534 | ||
010 | _a0854731296 | ||
011 | _a0458-2101 | ||
090 | _a91537 | ||
100 | _a20200128d1982 k y0pory5003 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aUK | ||
200 | 1 |
_aSigns and symbols _ea review of literature and survey of the use of non-vocal communication systems _fChris Kiernan, Barbara Reid, Linda Jones |
|
210 |
_aLondon _cHeinemann Educational books _d1982 |
||
215 |
_aVIII, [4], 290 p. _cil. _d22 cm |
||
225 | 2 |
_aStudies in education _iNew series _v11 |
|
606 | 1 | _aDesenvolvimento da criança | |
606 | 1 | _aLíngua gestual | |
606 | 1 | _aPolítica de educação | |
606 | 1 | _aAprendizagem | |
606 | 1 | _aEnsino | |
606 | 1 | _aComunicação | |
606 | 1 | _aEducação especial | |
606 | 1 | _aCrianças deficientes | |
606 | 1 | _aAdultos | |
606 | 1 | _aBiografias | |
675 | _a159.946 | ||
700 | 1 |
_aKiernan _bChris |
|
701 | 1 |
_aReid _bBarbara |
|
701 | 1 |
_aJones _bLinda |