The challenges of change : a tracer study of San preschool children in Botswana [Documento eletrónico]

Willemien le Roux
Inglês
The Hague: Bernard van Leer Foundation, 2002
Colecção : Early Childhood Development: Practice and Reflections . 15, Following Footsteps
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
Dados textuais (1 ficheiro PDF com 112 p.)
https://catesoc.gep.mtsss.gov.pt/uploads/01fbaec27f3e74279c251f128ff41931.pdf - Clicar para aceder ao recurso digital

CDU: 373.2


Educação pré-escolar -- Inquéritos -- Botswana --